Privacy beleid

Vraagt u een bij ons offerte aan? Dan hebben wij uw gegevens nodig. Hieronder staat aangegeven hoe wij hiermee omgaan.
Wij nemen uw privacy serieus

Wij vinden het belangrijk dat u weet wat wij met uw persoonsgegevens doen. En wat uw rechten zijn. Zodat u erop kunt vertrouwen dat uw gegevens bij ons in goede handen zijn. Wij zijn verantwoordelijk voor een goede verwerking van uw persoonsgegevens.

Welke gegevens gebruiken wij?

Wij vragen u om uw naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer. Het verschilt per product welke gegevens wij nodig hebben.

Wij gebruiken ook cookies

Met cookies kunnen wij u passende informatie geven zoals een offerte of  aanbieding en deze naar u opsturen. Meer over cookies op deze pagina.

Waarvoor gebruiken wij uw gegevens?

Wij gebruiken uw gegevens:
- voor product- en dienstenontwikkeling;
- om marktonderzoek te verrichten;
- om onze bedrijfsvoering te kunnen ondersteunen;
- om de IT systemen te managen, beheren en ontwikkelen.

Welke contactmomenten leggen wij vast?

Wij leggen vast wat wij met u afspreken. En we gebruiken onze contactmomenten om onze communicatie te verbeteren. Dit doen wij door de gegevens uit verschillende contactmomenten met elkaar te combineren en te analyseren.

Dit zijn bijvoorbeeld contactmomenten die we vastleggen:
- Offertes en opdrachtbevestigingen (bestellingen)
- Chats;
- Wat u op onze websites doet en bekijkt.

Hoe zorgen wij dat uw gegevens veilig zijn bij ons?

Onze IT-systemen zijn goed beveiligd. En wij nemen steeds extra maatregelen om misbruik van uw gegevens te voorkomen.

Wij registreren geen gevoelige gegevens of bijzondere persoonsgegevens

Hieronder verstaan wij bijvoorbeeld uw Burgerservicenummer (BSN).

Wij bewaren uw gegevens niet langer dan noodzakelijk

Wij bewaren uw gegevens zolang wij die nodig hebben. Dit betekent dat de meeste gegevens 10 jaar worden bewaard. Of zolang verplicht is voor de wet. Bij een niet afgesloten contract bewaren wij uw gegevens 3 jaar na de offerte.

Regels en wetten voor privacy

Wij houden ons aan de wetten en regels voor privacy: de Algemene Verordening Gegevensbescherming;

Uw rechten

Uw rechten zijn ook in de wet geregeld. U mag uw gegevens bij ons opvragen; uw gegevens laten veranderen als die niet kloppen; uw gegevens laten verwijderen; Als u via internet een contract aanvraagt, wordt deze vaak geautomatiseerd verwerkt. Dit kan leiden tot het afsluiten van een contract of afwijzing van uw aanvraag. U kunt altijd contact opnemen en een vraag of klacht indienen naar aanleiding van de geautomatiseerde afhandeling van uw aanvraag.

Laat ons weten als u gebruik wilt maken van uw rechten

Stuur ons een e-mail naar epa @ epconsult.nl

Heeft u een klacht over hoe wij omgaan met uw privacy?

Stuur ons een e-mail naar epa @ epconsult.nl

Deze versie is van 1 april 2024.